Sunday, February 20, 2011

mEntOr 5 (20/2/2011)


korang tengok x mentor malam ni?
kelakar sangat2....macam2 jenis orang ada.....
tapi yang paling kelakar,diorang yang ujibakat untuk edry kru ni....

cari keje ada..
tido kaki lima ada...
jual minyak wangi ada...

adoi....
pelik2.....

tapi still aq respect jgk la sebab diorang brani jugak wat benda2 pelik ni...
aq 100% x sanggup and x berani =)

4 comments:

zino said...

masuk TV lagi hehe

cik jelly chan said...

sy bkan nak nyanyi sangat tapi sy nak promote minyak wangi..tanpa alkohol...hahaha..klaka si0ot..:)

myza_sam said...

pengetua aku siap cite sal mentor time perhimpunan..aku xda tgk ya..malas,..

MiSsZ said...

MiSsZ silap masuk blog da.. MiSsZ masuk kat ilmu untuk semua tu... await yg tu kosong ja??

MiSsZ ikut gak Mentor ni.. MiSsZ tengok gak.. tapi yg despatch tu memang ada strategi mintak keje yg mantap la.. siap prepare resume terus.. hehe... persediaan rapi