Saturday, February 12, 2011

kU sAnGkaKan PAnAs sEPanJAng maLam


napa kita susah dapat wat perkara yang betul?
kalau kita fikir nak wat sebetul2 nya pun belum tentu kita betul

and kalau kita dah wat benda betul pun, belum tentu orang lain akan kata apa yang kita buat tu something yang betul...


5 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

eh, kalau panas sepjg malam pon xleh gak, sian akak xleh nak titon, panas dik.....hehehhe [akak gurau2 jer] :P

Eryati said...

ha ah..semua yg kita wat mesti salah..biartpun kita rasa betul...kan

najihah sahami said...

ni lumrah hidup kot..huhu

zino said...

asal kita rasa apa yg kita buat tu betul sudah hehe

PG said...

ehehehe..cobaan....